torstaina, lokakuuta 26, 2006

Suuria muutoksia

Tänään on ollut taas niin tylsää, että olen jopa paremman tekemisen puutteessa surffaillut netissä. Parasta tai pahinta mitä eteeni osui, olivat nämä äärimmäisen typerät pikku pelit. Voi olla, että joissakin niissä on joku kikka mitä en ole tajunnut, mutta enimmäkseen ne ovat vain huonolla maulla toteutettuja ajanhaaskaussovelluksia:
http://www.rrrrthats5rs.com/games/

Tänään on ollut myös ilon päivä: Sain firmalta kalenterin ja kynän! Jee! Näitä minä olen aina toivonut. Nyt voin merkitä kalenteriin tärkeitä tapahtumia tärkeille päiville. Siis voisin, jos sellaisia olisi. Ei täällä ikinä tapahdu mitään tärkeää. Mutta jos joskus tapahtuu jotain, niin voin tehdä merkinnän siitä kalenteriin, että en sitten unohda sitä. Kunhan vain muistan joskus pläräillä tuota kalenteria.

Näköalassakin tapahtui muutoksia tänään. Siis paitsi että pöydälle nyt tuli tönöttämään uusi vieras esine (kalenteri), niin tänä aamuna myös vastapäisen talon katolla näkyi kuuraa! Meinasin järkytykseltäni pudota tuolilta, kun ymmärsin että maisema ei olekaan tänään täysin sama kuin eilen. No lounaalta palatessa kuura oli jo sulanut, joten se siitä muutoksesta. Tosin minulla on suuri epäilys, että se saattaa vielä tulla takaisin. Ehkä tämä olikin alku loputtomalle muutosten sarjalle näköalassa. Mikään ei ole pian niin kuin ennen. Talot vaihtavat paikkoja ja johonkin ilmestyy toinenkin puu! (Todennäköisesti en edes huomaisi vaikka talot vaihtaisivatkin paikkoja. Toisen puun ilmestymisen saattaisin sentään huomata.)

Olen aloittanut myös massiivisen itsenikehittämisprojektin. Paitsi että kirjoittelen tätä blogia, kirjoittelen useina päivinä myös kaikenmaailman dokumentaatiota, virheraportteja, edistymisraportteja, sähköposteja yms. Joskus minulla on niin tylsää, että luen jopa omia kirjoituksiani uudestaan, ja olen tehnyt järkyttävän havainnon: Minä en kertakaikkiaan osaa käyttää pilkkuja! Nyt aion kehittää itseäni, ja opetella käyttämään pilkkuja kirjoituksissani. Tai siis ainakin yritän. No ainakin yritän kiinnittää niihin edes hieman huomiota. Kommentit ja linkit pilkkujeni käytöstä ovat siis tervetulleita!

Pari harjoitusta alkuun:
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Kaunista!
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
Vielä kauniimpaa!
; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;
No nyt meni jo ylilyönniksi!

Ei kommentteja: